Skip to main content

Post partum

Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
Gesloten (handmatig toevoegen gebruikers, WooCommerce)
Begin
This programma is currently closed

Welkom in week 1 van je postpartum periode!

Je baby is er! Van harte gefeliciteerd lieve mama, wat je ook doet, doe het omdat het goed voelt en je zult zien dat je geweldig bent mama.

Er is veel gebeurd de afgelopen week/weken, je hebt je bevalling meegemaakt, je baby ontmoet en je bent begonnen aan een lang en langzaam herstel. Dat klinkt misschien ontmoedigend maar het tegendeel is waar! Dit is het moment om met volle teugen alles wat je baby doet in je op te nemen en rust te nemen voor jezelf. Of je nou op een roze, grijze, doorzichtige of zwarte wolk zit. Dit is het moment om de tijd te nemen. De rest van de wereld wacht wel.
Dit programma is niet bedoeld om weer ’terug in shape’ te komen. Dit programma is gemaakt om jou sterker dan ooit te maken en zelfverzekerd van het moederschap te genieten.

Training 1 week 1

Benodigdheden: 

  • Fles water
  • Matje of handdoek
  • Schoenen zijn fijn

Training 2 week 1

Benodigdheden:

  • Fles water
  • Matje of handdoek
  • evt krukje of 2 yogablokken

Dagelijkse beweging

Benodigdheden:

  • Fles water
  • Matje of handdoek

Deze week staan er een hoop ademhalingsoefeningen op het programma. Ademhaling is belangrijk voor de doorbloeding van spieren. Met goede doorbloeding komt er meer zuurstof in de spieren die het nu het hardste nodig hebben. Je bekkenbodem en buikspieren! Heb jij ook zo’n gigantische spierpijn? Dat zou goed kunnen afhankelijk van het soort weeën dat je gehad hebt! Heb je been weeën gehad, grote kans dat je bovenbenen nu als 2 blokken beton met blauwe plekken voelen. Rugweeën? dan zou het wel eens kunnen zijn dat je bijna het gevoel hebt dat er een nierbekkenontsteking aan het ontwikkelen is. Het punt is, je lichaam heeft een gigantische prestatie verricht en nu is het tijd om goed voor haar te zorgen. met rust rust rust rust rust en een beetje gezonde super milde beweging.