Leuk dat je de eerste stap wilt zetten naar een fitte en energieke zwangerschap.

Welkom!

Vul het formulier in en ontvang mijn gratis e-guide. Hierin leer ik je welke spieren belangrijk zijn en waar en wanneer je ergens aandacht aan mag geven tijdens je zwangerschap.
De e-guide bevat 4 video’s waarin ik je laat zien hoe je tijdens je dagelijkse bezigheden aan de slag kunt met de belangrijkste spieren.

Je lichaam zal je dankbaar zijn!
PS: niks ontvangen? Check je spamfolder, daar beland hij helaas af en toe nog.

Word nu lid voor maar €33,88- per maand!

Abonnement

Vanaf de week waar jij in zit 3 workouts per week. Ademhalingsoefeningen. Elke week een recept. Leuke weetjes en tips

Per maand €33,88

Work it baby! Voorbeeld workout!

“Ik had echt een paar rot dagen achter de rug. Veel pijn in mijn buik en rug (groeipijn zei de verloskundige) dus ik deed het rustig aan. Gisteravond toch besloten om voorzichtig een workout te doen, het was heerlijk en ik voelde me daarna zoveel beter! Dankjewel voor de cursus het helpt me enorm!”

Eva van der Geest

“Hi Anne, ik wilde je even bedanken voor je prachtige workout programma! Ik ben vandaag 15wkn en vandaag de eerste workout gedaan. Kon meteen makkelijk instappen! Was lekker pittig maar niet te zwaar, ik kijk nu al uit naar de volgende workout.”

Mirjam Jacobsz

“Wil je tijdens de zwangerschap zonder zorgen lekker in beweging blijven? Dan raad ik Work it Baby! zeker aan 🙂 Ik vond het heerlijk om elke week gewoon te kunnen klikken en bewegen en er zeker van te zijn dat ik niets deed dat niet 'mocht' of dat niet 'goed' was, maar dat ik juist kon werken aan spieren die nuttig zijn voor, tijdens en na de bevalling. Ook vond ik het erg motiverend dat zowel ik als Anne steeds meer groeiden, haha, dan heb je een goed voorbeeld en ben je niet enige die met dikke buik aan het squatten is. Daarnaast is Anne ook enorm meedenkend en ontzettend vriendelijk als je ergens niet helemaal uitkomt qua bewegingen. Je krijgt écht goede hulp. Ik ga met veel plezier door na de bevalling met het postpartum programma!”

Inge

“Inmiddels ben ik een week bezig. Heb soms sombere momenten door de hormonen helaas.. Maar doordat ik het op een vast tijdstip in me agenda zet 'moet' ik het toch doen van mezelf. Met als resultaat: ik was gelijk uit me dip! en had weer veel energie! Na een geschiedenis van milde postpartum depressie ben ik bang voor een terugval maar de workouts zorgen er voor dat ik niet over van alles kan nadenken en ik helemaal in het moment zit!”

DianthaMoeder van 2

“Oh Anne m'n complimenten. Het ziet er zo goed uit allemaal en ook de heerlijke recepten, de preggo-proof Piña Colada ga ik zo proberen, jammie!”

Els van den Boom

“De workouts geven me echt een boost en zijn ook een stok achter de deur want er komen tips voorbij die ik persoonlijk dan weer niet wil missen. Denk aan ademhaling en fijne houdingen die je kan aannemen tijdens je bevalling. Het is me ook wel eens voorgevallen dat ik iets niet kon, ik deed dan een pb (Instagram) en kreeg een alternatief of extra uitleg geboden!! Ik zou zeggen wil je toch een beetje fit en energiek je zwangerschap doorkomen? En geloof me ik was en ben nog steeds heel erg moe, maar de workouts geven me wel energie. Dan raad ik je het programma zeker aan!”

Mienke

Work it baby!

Work it baby!

Work it baby!

Work it baby!

Work it baby!