Fysiek sterk en fit van je zwangerschap genieten?

Krijg je energie weer terug met het sterker en fitter maken van je groeiende lichaam. Volledig aangepast en gebaseerd op jouw zwangerschapsweek

Wat leuk dat je een kijkje neemt op mijn website!

Wellicht omdat je zelf zwanger bent, in dat geval: van harte gefeliciteerd!!

Wat tof dat je geïnteresseerd bent in meer sporten tijdens je zwangerschap! Het volgen van een gericht workout programma tijdens je zwangerschap is een verstandige eerste stap. Goed zorgen voor jezelf is immers goed zorgen voor je baby. Met dit online zwanger-fit programma is die eerste stap alvast gezet! Mijn naam is Anne Felix, mijn missie is vrouwen veilig, fit en zelfverzekerd door een pijnvrije zwangerschap loodsen. Ik kan je geen beloftes doen maar ik kan je wel vertellen dat mijn derde zwangerschap de meest fitte en zelfverzekerde periode uit mijn leven is! En hoe bijzonder is dat!

Wat je kan verwachten van Work it baby!

Elke week staan er drie workouts voor je klaar die variëren van 15 tot 35 min. 1 cardio workout, 1 krachttraining en 1 mobiliteit workout. Aangepast en bedacht naar wat jij nodig hebt per week. Gericht op veilig gebruik en het sterk maken van je deep core ofwel: je dwarse buikspieren, diepe buikspieren en bekkenbodem. Geen schema’s of instructie video’s, ik doe de gehele workout van A tot Z mee en ik heb er altijd zin in. Naast mijn workouts krijg je elke week leuke tips en weetjes over je groeiende lijf en zwangerschap en een recept mee. Mijn lievelingseten tijdens mijn drie zwangerschappen en tips die ik graag zelf had gehad destijds! De weetjes gaan over je lijf, zwangerschap, je baby en bovenal je aankomende bevalling! Doe je met me mee?

Veilige workouts

Workouts met veilige bewegingen die passen bij jouw zwangerschapsweek

We doen het samen

Play and go! Geen schema of instructie. Ik doe alles met je mee.

Wanneer het jou uitkomt

Tijd is geen punt meer! De workouts variëren van 15 tot 35 min.

Optimaal voor zwangerschap

Leer optimaal gebruik te maken van je buik- en bekkenbodem spieren

Waarom? Dat bewegen goed voor je is dat wisten we natuurlijk al!

De voordelen van bewegen tijdens je zwangerschap wordt helaas soms nog onderschat of ondergewaardeerd. Niet alleen kan het helpen om beter om te gaan met je wisselende hormoonhuishouden ook biedt het aardig wat perspectieven op betere nachtrust, minder kwaaltjes, een snellere bevalling en een vlotter herstel. Het is zelfs aangetoond dat sporten tijdens de zwangerschap de kans op een zwangerschapsvergiftiging verkleint, zwangerschapsdiabetes onder controle kan houden en een hoge bloeddruk voorkomt. Daarnaast wil je natuurlijk ook met je ronde buik goed in je vel zitten en energie overhouden aan het einde van de dag. Laat een workout nou net een boost zijn voor je immuunsysteem! Klinkt dit als muziek in je oren? Hier ben ik dan! Met korte maar effectieve workouts. Ik wil rekening houden met de tijd die je hebt en de energie die je hebt maar niet compenseren op de effectiviteit van een workout! Ik gun elke vrouw een sterk lijf tijdens de zwangerschap en een mentaliteit om trots op te zijn!

Work it baby! Voorbeeld workout!

“Ik had echt een paar rot dagen achter de rug. Veel pijn in mijn buik en rug (groeipijn zei de verloskundige) dus ik deed het rustig aan. Gisteravond toch besloten om voorzichtig een workout te doen, het was heerlijk en ik voelde me daarna zoveel beter! Dankjewel voor de cursus het helpt me enorm!”

Eva van der Geest

Hi Anne, ik wilde je even bedanken voor je prachtige workout programma! Ik ben vandaag 15wkn en vandaag de eerste workout gedaan. Kon meteen makkelijk instappen! Was lekker pittig maar niet te zwaar, ik kijk nu al uit naar de volgende workout.

Mirjam Jacobsz

“Inmiddels ben ik een week bezig. Heb soms sombere momenten door de hormonen helaas.. Maar doordat ik het op een vast tijdstip in me agenda zet 'moet' ik het toch doen van mezelf. Met als resultaat: ik was gelijk uit me dip! en had weer veel energie! Na een geschiedenis van milde postpartum depressie ben ik bang voor een terugval maar de workouts zorgen er voor dat ik niet over van alles kan nadenken en ik helemaal in het moment zit!”

DianthaMoeder van 2

Oh Anne m'n complimenten. Het ziet er zo goed uit allemaal en ook de heerlijke recepten, de preggo-proof Piña Colada ga ik zo proberen, jammie!

Els van den Boom

Work it baby!

Work it baby!

Work it baby!

Work it baby!

Work it baby!

Zwanger & fit

Zwanger & fit

Zwanger & fit

Zwanger & fit

Zwanger & fit

Bekijk Exclusive acties voor onze programmas

Abonnement

Vanaf de week waar jij in zit 3 workouts per week. Ademhalingsoefeningen. Elke week een recept. Leuke weetjes en tips

Per maand €24 ipv €28

Gehele pakket!

Trimester 2 & 3. 3 workouts per week. Ademhalingsoefeningen. Elke week een recept. Leuke weetjes en tips.

Eenmalig €120 ipv €138

Kwartaal/trimester

Per trimester. 3 workouts per week. Ademhalingsoefeningen. Elke week een recept. Leuke weetjes en tips.

Per trimester €66 ipv €75